torsdag 13 november 2008

Snart helg...

Veckorna går så fort och nu när man kommit igång med jobb o dagis så är det helgerna som betyder mest. Fredagsmys och lördagsfika på stan är just nu det roligaste som finns:)...Ida har varit lite krasslig i veckan så jag fick vabba i tisdags och Stefan har varit hemma onsdag och torsdag, eftersom jag har ett "nytt" jobb så anser vi (eller jag) att vi förlorar mest om jag är hemma, inte ekonomiskt men pga att mina elever blir lidande...Nu ska jag ut o vara rastvakt och sen in och gå igenom talet 8 med min etta. Eftersom det just nu går både magsjuka och influens så försöker jag undvika all kroppskontakt men det är svårt då alla 26 barnen vill sitta nära då man läser eller så är det någon som nyser än i ansiktet men det får man ta:)

Inga kommentarer: