torsdag 27 november 2008

Hjälp vad veckorna går....

Snart jul och jag har inte alls hunnit med det jag ska, jobbar i en trea nu och vi är mitt i luciaträning o föräldrafika och en massa annat som tar tid från det vanliga skolarbetet. Blev igår klart att jag får vara kvar på skolan och ha treorna mån-ons sen fritids tor-fre, är nöjd och glad nu.....Nu ska jag bara försöka fixa min uppsats efter jul så höjs lönen automatiskt med ca 2000 kr, ganska surt faktiskt...lätt att vara efterklok:)

Ikväll blir det bara mys hemma, ska försöka övertala Stefan att vi kan gå ner och äta middag på stan med Ida, en pizza el så....sen idol o lite goooddiss, ida har redan favoriter trots sin ringa ålder, men kan ju inte skylla på någon annan än mig själv....kommer alltid att förbli en godisråtta, men vi försöker att äta endast på helger och det är ju mängden som gör skillnad eller hur??

Inga kommentarer: